Loading…
screencap-rhel-standardize.640x360

Επιτυχημένα παραδείγματα μετάβασης και υποστήριξης Ανοιχτού λογισμικού: UNE EPM, Red Hat, Red Hat Training

Περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο πελάτες στην Κολομβία βασίζονται στην εταιρία τηλεπικοινωνιών UNE EPM για υπηρεσίες τεχνολογίας, πληροφοριών και επικοινωνιών. Η καρδιά των υποδομών της παροχής υπηρεσιών της εταιρίας ήταν ένας διακομιστής καταλόγου που εκτελούνται από ιδιόκτητο λογισμικό και το το ετήσιο κόστος αδειοδότησης και συντήρησης είχε σχεδόν τετραπλασιαστεί με τα τα χρόνια, καθιστώντας ορισμένες υπηρεσίες ασύμφορες και απειλώντας την ανταγωνιστικότητα της εταιρίας.

Η ανάγκη για μια νέα λύση ήταν προφανής,  σύμφωνα με τον Julián Andrés Vélez Munoz, IDC, “Εν όψει αυτών των εξόδων και των κινδύνων, η μετάβαση της υποδομής του διακομιστή καταλόγου έγινε ένα έργο πρώτης προτεραιότητας”.  Ωστόσο, αρκετά εμπόδια έπρεπε να ξεπεραστούν. Η μετανάστευση από το ιδιόκτητο λογισμικό έπρεπε να είναι απρόσκοπτη, με τους χρήστες να πρέπει να αγνοούν ότι η μετάβαση αυτή λαμβάνει χώρα στο κέντρο δεδομένων. Το προσωπικό της εταιρίας θα έπρεπε επίσης να είναι έτοιμο να λειτουργήσει το νέο λογισμικό, το συντομότερο δυνατό, χωρίς ανθρώπινα λάθη που θα μπορούσαν να προκαλέσουν διακοπές που θα οδήγησαν σε απώλεια εσόδων και δυσαρεστημένους συνδρομητές.

redhat-logo-big2-100273316-orig

Η ομάδα IT της εταιρείας για να μειώσει το κόστος αδειοδότησης εξέτασε λύσεις ανοικτού κώδικα που να ικανοποιούν όλες αυτές τις ανάγκες, και επέλεξε Red Hat Directory Server και Red Hat Enterprise Linux και την υποστήριξη της εταιρίας- συνεργάτη της RedHat που είχε την εμπειρία να διαχειριστεί την μετάβαση. Με την στενή τεχνική υποστήριξη από την ομάδα της Red Hat, η Summan ολοκλήρωσε με επιτυχία την μετάβαση, ενώ οι πελάτες της UNE δεν αντιμετώπισαν καμία υποβάθμιση , ή διακοπές στην υπηρεσία τους.

Παράλληλα με τη μετάβαση, η Red Hat Training παράδωσε μια σειρά μαθημάτων για την προετοιμασία του προσωπικού IT UNE για να λειτουργήσει το νέο λογισμικό. Η εσωτερική ανάλυση της UNE προέβλεψε ότι η νέα πλατφόρμα θα μειώσει το κόστος υποστήριξης, αλλά η πραγματική μείωση του κόστους κατά σχεδόν 50% ξεπέρασε κάθε προσδοκία. “Εκτιμούμε, επίσης, μια μέση μείωση της τάξης του 50% στο κόστος λειτουργίας και συντήρησης”, δήλωσε ο Vélez.


Η
μετάβαση από το ιδιόκτητο λογισμικό στο ανοικτό λογισμικό επίσης βελτίωσε τις δυνατότητες αντιμετώπισης καταστροφών της UNE. Σε σύγκριση head-to-head, ο χρόνος για να ανακάμψει από μια τεράστια αποτυχία σήμερα είναι 95% λιγότερος από το χρόνο που απαιτείται από το προηγούμενο ιδιόκτητο διακομιστή καταλόγου. Με δεδομένο τον κεντρικό ρόλο του διακομιστή καταλόγου στην παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες, ταχύτερη ανάκαμψη σημαίνει ταχύτερη επιστροφή στην παραγωγή εσόδων και λιγότερα παράπονα των πελατών.

Αφήστε μια απάντηση