Ηλεκτρονικά μαθήματα για την απόκτηση βασικών δεξιοτή

Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, σε συνεργασία με Καθηγητές του Πανεπιστημίου, προσφέρει έναν κύκλο δωρεάν σεμιναρίων για την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή με προγράμματα ανοικτού λογισμικού.

Τα μαθήματα θα διεξαχθούν εξ αποστάσεως με χρήση του ειδικού λογισμικού (πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης) Moodle. Πρόσβαση στα μαθήματα δίνεται μέσω της ιστοσελίδας της Βιβλιοθήκης, στο σύνδεσμο της υπηρεσίας τηλεκπαίδευσης «Τηλεμάθεια»
 (http://telemathea.uom.gr).
 
Η περίοδος εγγραφών για την παρακολούθηση αυτών των 2 ενοτήτων ισχύει από την Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου ως τη Δευτέρα 1 Οκτωβρίου. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Οι συμμετέχοντες στα μαθήματα θα ενημερωθούν μέχρι την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου.
 
Για περαιτέρω πληροφορίες που αφορούν τις ημέρες και το περιεχόμενο των σεμιναρίων μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://telemathea.uom.gr/mod/resource/view.php?id=2297  


{mosimage}

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ

ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, σε συνεργασία με Καθηγητές του Πανεπιστημίου, προσφέρει έναν κύκλο δωρεάν σεμιναρίων για την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή με προγράμματα ανοικτού λογισμικού.

Τα μαθήματα θα διεξαχθούν εξ αποστάσεως με χρήση του ειδικού λογισμικού (πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης) Moodle. Πρόσβαση στα μαθήματα δίνεται μέσω της ιστοσελίδας της Βιβλιοθήκης, στο σύνδεσμο της υπηρεσίας τηλεκπαίδευσης «Τηλεμάθεια» (http://telemathea.uom.gr)

Ο προσφερόμενος κύκλος σεμιναρίων θα καλύψει τις ενότητες:

  1. Πληροφορία και Επικοινωνία (Mozilla Firefox και Thunderbird)
  2. Χρήση Υπολογιστή και Διαχείριση Αρχείων (λειτουργικό σύστημα Ubuntu Linux),
  3. Επεξεργασία κειμένου (OpenOffice.org Writer),
  4. Λογιστικά φύλλα (OpenOffice.org Calc),
  5. Παρουσιάσεις (OpenOffice.org Impress)

Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού υλικού προήλθε από τη μετάφραση και προσαρμογή των αντίστοιχων ενοτήτων του Open ICDL, που παραχωρήθηκαν από το ICDL Foundation Africa (http://www.icdl.co.za/pages/top.htm) στην ομάδα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου στα πλαίσια της άδειας Creative Commons.

Η πρώτη φάση του σεμιναρίου ξεκινάει στις 8 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 2 Δεκεμβρίου. Σε αυτό το διάστημα θα διατεθεί η ενότητα Πληροφορία και Επικοινωνία (Mozilla Firefox και Thunderbird) και η ενότητα Χρήση Υπολογιστή και Διαχείριση Αρχείων (λειτουργικό σύστημα Ubuntu Linux). Οι δύο αυτές ενότητες θα διατεθούν για χρήστες Windows και για χρήστες Linux. Η περίοδος εγγραφών για την παρακολούθηση αυτών των 2 ενοτήτων ισχύει από την Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου ως τη Δευτέρα 1 Οκτωβρίου. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Οι συμμετέχοντες στα μαθήματα θα ενημερωθούν μέχρι την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου.

Η δεύτερη φάση του σεμιναρίου θα ξεκινήσει 14 Γενάρη 2008 και θα ολοκληρωθεί στις 20 Απρίλη 2008. Σε αυτό το διάστημα θα διατεθούν οι ενότητες: Επεξεργασία κειμένου (OpenOffice.org Writer), Λογιστικά φύλλα (OpenOffice.org Calc), Παρουσιάσεις (OpenOffice.org Impress). Θα υπάρξει μελλοντική ενημέρωση για το διάστημα εγγραφών για παρακολούθηση αυτών των ενοτήτων.

Η διάρκεια διεξαγωγής κάθε μαθήματος θα είναι 4 εβδομάδες, εκτός από την ενότητα Χρήση Υπολογιστή και Διαχείριση Αρχείων που είναι 3 εβδομάδες. Κάθε μάθημα ολοκληρώνεται με ερωτήσεις κατανόησης και εργασίες, ενώ περιλαμβάνει και μία τελική αξιολόγηση. Οι συμμετέχοντες οφείλουν να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες αξιολόγησης, προκειμένου να διαμορφώσουν τόσο οι ίδιοι, όσο και ο καθηγητής, σαφή εικόνα για την απόδοσή τους. Στο τέλος του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις που αφορούν στις διάφορες παραμέτρους του κάθε μαθήματος. Μέσα από τις απαντήσεις θα είναι δυνατόν να εξαχθούν κάποια συμπεράσματα, ώστε να επιτευχθούν καλύτερα ποιοτικά αποτέλεσμα στο μέλλον. Στο τέλος του σεμιναρίου, παρέχεται στους συμμετέχοντες που ολοκλήρωσαν επιτυχώς την παρακολούθηση του κάθε μαθήματος σχετική βεβαίωση.

Οι δηλώσεις συμμετοχής συμπληρώνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση
http://telemathea.uom.gr/form.php

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή για ένα ή και για τα δύο μαθήματα, συμπληρώνοντας αντίστοιχα μία ή δύο αιτήσεις.

Χρονοδιάγραμμα Διεξαγωγής μαθημάτων

1η φάση

  • 8 Οκτωβρίου 2007 – 4 Νοεμβρίου 2007: Mozilla Firefox & Thunderbird
  • 12 Νοεμβρίου 2007 – 2 Δεκεμβρίου 2007: Ubuntu Linux

2η φάση

  • 14 Ιανουαρίου – 10 Φεβρουαρίου: Writer
  • 18 Φεβρουαρίου – 16 Μαρτίου: Calc
  • 24 Μαρτίου – 20 Απριλίου: Impress

Γενικές πληροφορίες

Επιβλέποντες καθηγητές

Κωνσταντίνος Μαργαρίτης mfl@uom.gr

Βασίλειος Δαγδιλέλης mfw@uom.gr

Υποστήριξη μαθημάτων

Βασιλική Μολέ mole@uom.gr

Άννα Κρασσά annak@uom.gr

Χρυσούλα Παπάζογλου papazoglou@uom.gr

Διαχείριση συστήματος

Χρυσούλα Παπάζογλου telemathea@uom.gr

Η προσφορά των σεμιναρίων υλοποιείται στα πλαίσια του έργου «ΠΛΟΗΓΙΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ: Ενίσχυση διάθεσης ηλεκτρονικού περιεχομένου και παροχή πληροφοριακής παιδείας στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας», το οποίο εκτελείται στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης ΙΙ (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ-Ενέργεια 2.1.3, Κατηγορία Πράξεων δ «Ενίσχυση και Εμπλουτισμός Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών») με χρονική διάρκεια από 01/07/2000 μέχρι 30/09/2008 και συγχρηματοδοτείται μέσω του ΥΠΕΠΘ από την Ευρωπαϊκή Ένωση [3ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης] κατά 75% με Κοινοτική συμμετοχή (ΕΚΤ) και 25% με εθνικούς πόρους.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com