Η δεύτερη ημέρα του συνεδρίου, είχε πολλές ομιλίες με αρκετό ενδιαφέρον από το κοινό. Η πρώτη ομιλία από τον κ. Tomeu Vizoso παρουσίασε το Sugar Labs, ένα περιβάλλον που εκπαιδεύει στην μάθηση. Είναι αρκετά πλούσιο και σχεδιασμένο για να αγαπήσει κάποιος να εκπαιδεύεται.
Η κα. Ελένη Κονιδιάρη στην συνέχεια, στην παρουσίασή της με τίτλο “Όταν οι μαθητές δεν είναι προγραμματιστές” παρουσίασε το προβλήματα που αντιμετώπισε στην προσπάθεια χρήσης της γλώσσας Python από μαθητές που δεν είναι προγραμματιστές. Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι ότι η σύνταξη της γλώσσας παραπέμπει σε σημεία στίξης που χρησιμοποιούμε στην καθομιλουμένη γλώσσα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μπερδεύει τον μαθητή και να χρησιμοποιεί την σύνταξη της καθομιλουμένης γλώσσας που έχει σαν αποτέλεσμα λάθος μεταγλωττίσεις στην γλώσσα Python.
Στην επόμενη ομιλία η κα. Χρυσούλα Φλώρου, ανέπτυξε ένα διαδικτυακό περιβάλλον εκμάθησης προγραμματιστικών εννοιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το περιβάλλον αυτό ονομάζεται scratch και είναι αυτό που χρησιμοποιήθηκε και από την κα. Ελάνη Κονιδιάρη, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα εκμάθησης με την γλώσσα Python. Η πρώτη ενότητα, έκλεισε με την ομιλία του κ. Σ. Τασούδη που παρουσίασε την σχεδίαση ενός προτύπου ψηφιακού αναγνώστη με σκοπό την βέλτιστη εφαρμογή στην εκπαίδευση.