Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 02/02/2017
Ολοήμερο
Τοποθεσία
Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη
Κατηγορία(ες) Δεν υπάρχουν κατηγορίες
Το 9ο IT Service Management Conference στοχεύει να αναδείξει την πορεία που οφείλει να διανύσει ένας οργανισμός όταν μετασχηματίζεται από την έμφαση σε Προϊόντα και Τεχνολογίες – που υποστηρίζει σήμερα στην ευρύτερη IT υποδομή του – σε Υπηρεσίες και πελατοκεντρικές εμπειρίες (customer experience). Μέσω διεθνών keynote παρουσιάσεων και case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό, θα δοθεί έμφαση σε επιτυχημένες υλοποιήσεις καθώς και στην αποτύπωση πρακτικών βημάτων σχετικά με την οργάνωση των διαδικασιών και τη ροή εργασιών που οδηγούν όχι μόνο σε μείωση κόστους αλλά και σε βελτίωση της εξυπηρέτησης και εμπειρίας πελάτη. Οι παρευρισκόμενοι στο συνέδριο θα έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς η δημιουργία ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, μέσω μεθόδων όπως το Enterprise Service Management και IT4IT, με υψηλή προστιθέμενη επιχειρηματική αξία (Business Added Value) μπορούν να οδηγήσουν σε ένα επιτυχημένο ITSM case study. Θα έχουν επίσης το όφελος να παρακολουθήσουν διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές που στοχεύουν στην αριστεία πελατοκεντρικής εμπειρίας.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Όλες οι εκδηλώσεις