Αυτοματοποιούμε τα αυτονόητα, με ανοικτό λογισμικό
Το ανοικτό λογισμικό σήμερα προσφέρει τη δυνατότητα να παρακολουθούμε πωλήσεις και προσφορές, να διαχειριζόμαστε αλληλογραφία και ραντεβού, να αυτοματοποιούμε παραγωγή και υποστήριξη πελατών, ακόμη και να βλέπουμε τα αρχεία μας, από οπουδήποτε στον κόσμο, μέσω υπολογιστή, laptop, tablet ή κινητού.
Αναλυτικότερα, μπορούμε με:
– Ένα CRM (Customer Relationship Management) όπως το SugarCRM ή το VTiger, για να διαχειριστούμε τις πωλήσεις, εταιρείες, ραντεβού και προσφορές, με δυνατότητες ακόμη και για αποστολή SMS.
– Ένα Groupware όπως το Zimbra, το Horde ή το SOGo να έχουμε κοινές εταιρικές επαφές, ραντεβού, κοινόχρηστα ημερολόγια και πολλά άλλα, ταυτόχρονα με web client για πρόσβαση από οπουδήποτε αλλά και συμβατότητα με διαδεδομένα client όπως το Outlook ή το Thunderbird.
– Μία εφαρμογή εταιρικής οργάνωσης όπως το Alfresco, το FOSWIKI ή ακόμη και το Redmine, στα οποία μπορούμε να τυποποιήσουμε και να αυτοματοποιήσουμε οποιαδήποτε διαδικασία, από ανάπτυξη λογισμικού και υποστήριξη πελατών, μέχρι και ολόκληρα Συστήματα Διαχείρισης όπως το ISO 9001
– Μια εφαρμογή διαμοιρασμού αρχείων ή/και cloud storage, όπως το OpenStack ή το OwnCloud, ώστε να έχουμε ασφαλή πρόσβαση στα αρχεία μας τόσο εσωτερικά, όσο και από οπουδήποτε στον κόσμο, μέσω internet.
Επιπλέον, για κάθε σχεδόν λογισμικό υπάρχει και σχετική εφαρμογή, επίσης ανοικτού λογισμικού, για Android ή iOS, ώστε να έχουμε πρόσβαση και από το κινητό μας.
Τέλος, εάν η υποστήριξη των εφαρμογών αυτών σας προβληματίζει, υπάρχει ήδη σήμερα στην Ελλάδα εταιρική διανομή ανοικτού λογισμικού από την ErgoQ με προ-εγκατεστημένες σχετικές εφαρμογές, διαθέσιμη δωρεάν, με επαγγελματική υποστήριξη.